۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۳

فرمانده انتظامی اهر خبر داد؛

کشف و ضبط یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اهر / ۲ متهم دستگیرشد

 کشف و ضبط یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اهر / ۲ متهم دستگیرشد

اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف و ضبط یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان خبر داد، گفت: دو متهم حین انتقال مواد مخدر از نوع شیشه به شهرستان اهر دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشدید مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اهر اظهار کرد: اخیراً اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تعدادی به صورت گسترده در شهرستان اهر اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع شیشه می‌کند و این افراد سودجو جوانان و نوجوانان را ترغیب به استعمال مواد مخدر می‌کنند را دریافت کرده و پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: در این راستا؛ از طریق کار اطلاعاتی و منابع مخبرین، توزیع‌کنندگان مواد مخدر شیشه شناسایی و تحت نظر گرفته شدند، سپس در ادامه تحقیقات مشخص شد این افراد مواد مخدر از نوع «شیشه» را از تهران به شهرستان اهر انتقال و سپس این مواد را به صورت عمده و خرده توزیع می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از چندین روز تعقیب و مراقبت و رصد اطلاعاتی، نهایتاً طی عملیات غافلگیرانه ۲ فرد در حین ورود با محموله یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهر کشف و ضبط شده و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

آقاپور بابیان این‌که جوانان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند، گفت: خانواده‌ها بیش از پیش مراقب جوانان و نوجوانان باشند، متأسفانه اغلب جوانان و نوجوانان کم سن و سال از طریق دوستان ناباب به سمت استعمال مواد مخدر می‌روند و اعتیاد از استعمال سیگار شروع می‌شود و زمانی که خانواده‌ها غفلت کنند فرزندان‌شان از طریق دشمنان دوست‌نما از راه به‌در می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر تصریح کرد: استعمال مواد مخدر بعضاً باعث می‌شود تا جنون در مصرف‌کننده شده و از طرفی حدود ۸۰ درصد جرایم و سرقت‌ها به خصوص جرایم خشن توسط افراد معتاد صورت می‌گیرد، از این‌رو به خانواده‌ها توصیه و تاکید می‌کنیم تا از فرزندان‌شان غافل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم اهر که همواره در مأموریت‌ها و عملیات پلیسی همراه و پشتیبان نیروی انتظامی بودند درخواست دارم تا در صورت مشاهده‌ی هرگونه موارد مشکوک که در محلات اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5049259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha